Τετάρτη 14 Φεβρουαρίου 2018

Η TΟΥΟΤΑ πουλάει πανθρησκεία.



σ.σ. Παρακολουθείστε πως η παρακάτω διαφήμιση περνάει το μήνυμα της ένωσης των θρησκειών – πανθρησκεία στον απλό κόσμο. ‘Παίζει πάνω’ σε ευρεώς υιοθετημένες και οικείες συμπεριφορές της λαϊκής βάσης, όπως αυτή του καταναλωτισμού, της χαζομαρούλας της παρέας και φυσικά του εθνικού σπορ, εκεί όπου όλοι καταλήγουν να υποστηρίζουν την ίδια ομάδα!! 
Η ‘νέα ιδέα’ που προτείνεται ενσωματώνεται πιο εύκολα στο αξιακό σύστημα του αποδέκτη διότι πατά πάνω σε οικείες του συμπεριφορές. Μην ξεχάσουμε βέβαια και το γνωστό πια σε όλους μας σλόγκαν της «αγάπης» των οικουμενιστών που περνάει ως μήνυμα με το γνωστό τραγούδι ‘I want to know what love is’ των Foreigner.
Ποιά είναι η γενική φιλοσοφία τελικά του οικουμενισμού και προπομπού της πανθρησκείας; Αυτή που βλέπουμε και νοιώθουμε συνέχεια στο πετσί μας όταν διαβάζουμε και ακούμε οικουμενιστές: το κατέβασμα του Θεού προς τα κάτω (στον σύγχρονο κόσμο ντε), η απο-ιεροποίησή Του. Αυτό που βλέπουμε στην διαφήμιση είναι ακριβώς το ίδιο πράγμα, η ίδια κίνηση προς τα κάτω, όχι βέβαια με την γνωστή ακαδημαϊκίστικη θολολογία, διότι η μάζα δεν καλείται να σκεφτεί, αλλά με την ταύτιση του ‘νέου μηνύματος’ με τις καθημερινές του συμπεριφορές.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου