Η αξιολόγηση των στελεχών, κατά τη διάρκεια της θητείας τους, πρέπει να είναι αμφίδρομη λαμβάνοντας υπόψη την κρίση των υφισταμένων και των προϊσταμένων και να αποτιμά το έργο των στελεχών σε επίπεδο σχεδιασμού και υλοποίησης βελτιωτικών παρεμβάσεων με στόχο την ενίσχυση του έργου των εκπαιδευτικών και της ανθεκτικότητας της σχολικής μονάδας, με σεβασμό και συμμετοχή όλων των παραγόντων ( Νέες Δομές Υποστήριξης του Εκπαιδευτικού Έργου)
Αποκωδικοποιώντας την ενότητα « Επιλογή και αξιολόγηση στελεχών εκπαίδευσης» στην πρόταση «Νέο δίκτυο Δομών υποστήριξης του εκπαιδευτικού έργου», τα κριτήρια και τα συστατικά στοιχεία για την επιλογή των στελεχών της εκπαίδευσης που θα περιλαμβάνονται στο Σ/Ν που θα γίνει σύντομα γνωστό, θα είναι:
Επίσης ,σύμφωνα με την πρόταση για το νέο δίκτυο Δομών υποστήριξης του εκπαιδευτικού έργου, τα νέα στελέχη πρέπει να έχουν τα παρακάτω χαρακτηριστικά:
Α) Να κατανοούν την πολυπλοκότητα της μάθησης και τη συστημικότητα της εκπαίδευσης, την αλληλεπίδραση ανάμεσα στο διδακτικό, στο παιδαγωγικό και στο κοινωνικό πλαίσιο, την κουλτούρα των σχολικών μονάδων
Β) Να πλαισιώνουν τις παρατηρήσεις και να σχεδιάζουν ρυθμιστικές παρεμβάσεις για τον εκπαιδευτικό, τα παιδιά και τους γονείς μέσα στο σύστημα των αλληλεπιδράσεών τους και των γνωστικών σχέσεων που οικοδομούν και
Γ) Να προνοούν για την αποτελεσματική προσαρμογή και αξιοποίηση μοντέλων διεπ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου